Jak na stěhování kanceláří Brno

V rámci stěhování kanceláří Brno poskytujeme také stěhování těžkých předmětů jako jsou trezory, těžký kancelářský nábytek nebo velké kopírky či tiskárny. Vše máme hned trojnásobně pojištěné (standardně na dva miliony korun) s možností dodatečného připojištění, pokud stěhujeme opravdu cenné nebo vzácné předměty. Také můžeme zajistit stálý dohled bezpečnostní službou.

Součástí naší nabídky je také demontáž a montáž nábytku včetně úklidu, pečlivého zabalení do ochranných fólií a ekologické likvidace nebo výkupu nepotřebného vybavení kanceláře. Dále provádíme pokládky podlah, hloubkové čištění koberců, malování stěn, skartace dokumentů a instalace elektrospotřebičů a IT zařízení. Můžeme se tak postarat nejen o vaše přestěhování ale i o montáž a instalaci kuchyňského koutu.

Nemáte ještě připraveny nové prostory, ale musíte se již vystěhovat ze starých? Kam umístit vybavení kanceláře od nábytku po počítače? Nebo jen hledáte místo pro svůj archiv? Pro tyto potřeby nabízíme možnost krátkodobého i dlouhodobého uskladnění v našich prostorách. Vše samozřejmě suché, čisté, vytápěné na stabilní teplotu, hlídané a snadno dostupné kdykoliv.

Stále nevíte jak na přestěhování kanceláře v Brně? Potřebujete poradit? Neváhejte a kontaktujte nás. Rádi vám poradíme a vytvoříme cenovou kalkulaci zdarma.

Publikováno: 09. 03. 2019

Kategorie: Rady a tipy