Rady a tipy

Finská sauna vám přináší jiné způsoby saunování

Saunování je dneska trend a hotel nebo pension bez wellness služeb už je dneska spíše vzácností. Kromě klasické páry vznikající poléváním žhavých kamenů vodou se ujalo i suché provedení, kdy tytéž kameny jen zahřívají prostor tzv. finské sauny, a nikdo na ně nic neleje.

První model zvyšuje také vlhkost vzduchu buď ve vlnách, nebo předem zvolený stupeň udržuje tzv. výparník, který funguje automaticky.

Saunování dle vlastních představ

Může se stát, že vás saunování ve finské sauně opravdu chytne, že si tuto zdravou relaxaci fakt oblíbíte. V takovém případě pravděpodobně zatoužíte po tom mít něco takového k dispozici neustále, u sebe doma, nejen v podniku, kde se musíte chtě nechtě řídit otvírací dobou.

Pokud je tohle náhodou váš případ, není nic snazšího než nás kontaktovat a dohodnout se na návrhu a následné realizaci.

Naši lidé navrhnou saunu podle podmínek vámi zvoleného místa včetně doporučení kombinace materiálu, tvarů a doplňků. Naše firma vyrábí finské sauny pouze v rámci České republiky a jde výlučně o ruční výrobu všech součástí. Abychom zajistili špičkovou kvalitu celého servisu, provádí montáž sauny na místě stejní zaměstnanci, kteří ji vyráběli a mají tedy všechny díly nejlépe „v ruce“.

Pro zdravou mysl i tělo

Finská sauna a pobyt v ní má pro lidské tělo hodně benefitů. Je výborný na ztuhlé svaly po sportu, uvolnění stresu po náročném pracovním týdnu a posiluje imunitu i termoregulaci. Pokud máte problémy s kůží nebo vás trápí špatné prokrvení těla, pravidelné saunování zhruba jednou za týden řeší celkem spolehlivě i tyto problémy – pokud není jejich příčina někde jinde.

Protože na zdraví těla závisí i zdraví naší mysli a celkové rozpoložení, prospívá saunování ve výsledku i tady. Zaprvé vyplavuje z těla spoustu toxinů, zadruhé uvolněné tělo znamená uvolněnou mysl, příkon endorfinů, celkovou spokojenost a dobrou náladu.

Nic nepřehánět, nic nehnat na sílu

Správný dopad pobytu ve finské sauně ovlivňuje teplota, vlhkost a délka pobytu. Teplota má být zhruba 90 – 100 stupňů Celsia, vlhkost někde nad 20%. Jedna návštěva by měla trvat cca 5 – 15 minut. Pokud jste teprve začátečníci, zůstaňte uvnitř klidně jen pár minut. Hlavně pozorujte reakce svého těla a pokud se projeví jakékoli problémy, saunování nechte a proberte je se svým doktorem. Pro netrénovaný organismus je finská sauna silný zážitek a změna režimu. Stejně jako pozvolné ohřívání, ani ochlazování nemá probíhat skokově, ale pozvolna.

Finská sauna – jak cizí, tak domácí – vám bude dobře sloužit, pokud to s ní nebudete přehánět.

Poslat komentář